- Genel Bilgiler
- Başkanlığımız
- Hizmetlerimiz
- Duyurular
- Erişim Bilgilerimiz
Güncelleme: 02.04.24
Personel Daire Başkanlığı, 15 Nisan 2015 tarihli Resmî Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren 27.03.2015 tarih ve 6639 sayılı Kanun gereğince sağlık temalı olarak kurulan ilk ve tek devlet üniversitesi olma özelliğine sahip olan Üniversitemizin idari birimlerinden biridir. Başkanlığımız, çalışmalarını Genel Sekreterlik Makamına bağlı olarak yürütmektedir. Mektebi Tıbbiyye-i Şahane Külliyesi ve Gülhane Külliyesinde olmak üzere iki ayrı yerleşkede yer alan ekipler halinde faaliyetlerini sürdürmektedir. Üniversitemizin insan gücü planlaması ve personel politikaları ile ilgili çalışmalar yapmak, Üniversitemiz personelinin özlük işlerinin zamanında ve doğru bir şekilde yapılmasını sağlamak ana hedefimizdir. Nitelikli personel yetiştiren, toplum ve ülke kalkınmasına katkıda bulunan bireylerin olduğu bir birim yaratmaktadır. MİSYONUMUZ Üniversitemizin insan kaynakları ihtiyacını planlamak, özlük, tahakkuk ve görevlendirme işlemlerini, en hızlı ve doğru şekilde yerine getirmek, gizlilik ilkesi gözeterek çalışmak. Üniversitenin diğer birimleriyle güçlü iş birliği yapmak, diğer kurumlara örnek olup, danışmanlık yapmak. VİZYONUMUZ Üniversitemizin gelişmiş üniversiteler arasında yer alması için insana saygı ve hoşgörü gösteren, kurumlara ve topluma güvenen, kanun, yönetmeliklere dayalı kararlar alabilen nitelikli personel yetiştiren, araştırmalar yaparak kendini sürekli yenileyen, toplum ve ülke kalkınmasına katkıda bulunan bireylerin olduğu bir birim oluşturma çerçevesinde etkin bir personel politikası izlemek.
Daire Başkanı
Hamidiye Külliyesi Şube Müdürü
HASAN KOÇAK
Şube Müdürü
Yalçın ULUĞSU
Şube Müdürü
GÜLCAN GÜNEY ERKUL
Şube Müdürü V.
Hamidiye Külliyesi Personelimiz
DERYA FİDAN
Uzman
ÖZCAN TÜRK
Şef
LEYLA YILDIZ
Şef
Aykut KAPLAN
Şef
MELAHAT GÖÇMEN
Şef V.
EKREM ÇELİK
Hizmetli
NURGÜL BİLGE
Hizmetli (Ş)
SELEN EMİROĞLU
Teknisyen (Ş)
DENİZ GÖNEN
Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni
Mehmet ARSLAN
Memur
FİDAN ÖZDEMİR
Memur
Ecem AYDEMİR
Memur
Halil BOZKURT
Memur
SELİN ÖZCAN
Büro Personeli
Yaşar TÜRK
Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni
Yasin KORKUT
Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni
Ali AYDER
Büro Personeli
Gülhane Külliyesi Personelimiz
Ülkem ALKAN
Şef
MELEK KELEŞ
Teknisyen
FEYZA ÖZDEMİR
Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni
İLHAN BÜNYAT
Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni
Ahmet Berkay ERGÜDER
Memur
Fatma Nur BİNİCİ
Büro Personeli
Görevler |
---|
Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, |
Personel sisteminin geliştirilmesi ile ilgili önerilerde bulunmak, |
Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemleri ile ilgili işlemleri yapmak, |
İdari personelin hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak, |
Verilecek benzeri görevleri yapmakla yükümlüdür. |
Şube Müdürlüğü (Akademik Personel) |
---|
Akademik personel ile ilgili her türlü özlük işlemlerini yapmak. |
Kadrolar |
---|
Kadro İhdası |
Serbest Bırakma |
Dolu Kadroda Derece Değişikliği |
Tutulan Boş Kadroda Unvan ve Derece Değişikliği |
Açıktan Atama İzinleri |
Serbest Kadro Aktarımı ve Kullanım İzni |
Kadro İlanları |
Atamalar |
---|
Profesörlüğe Yükseltilme ve Atanma |
Doçentliğe Yükseltilme ve Atanma |
Yardımcı Doçent Kadrosuna Atanma |
Öğretim Görevlisi, Uzman, Okutman, Eğitim Öğretim Planlamacısı ve Çevirici Kadrolarına Atama |
Araştırma Görevlisi Kadrosuna Atanma |
Mecburi Hizmet Yükümlüsü Olanların Atanması |
2547 Sayılı Kanunun 35. Maddesi Uyarınca Atama - 2547 Sayılı Kanunun 34. Maddesi Uyarınca Atama |
Görev Süresi Uzatımları |
---|
Terfi ve İntibak İşlemleri |
---|
Akademik Personelin Derece ve Kademe Terfi |
Yüksek Lisans, Doktora ve Doçentlik Unvanı Nedeniyle Terfi |
Askerlik Hizmetinin Değerlendirilmesi Nedeniyle Terfi |
Diğer Sosyal Güvenlik Kurumlarına Tabii Hizmetlerin Değerlendirilmesi |
Hizmet Borçlanması |
Görevlendirmeler |
---|
2547 Sayılı Kanun’un 13/b-4 Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 31. Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 33. Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 38. Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 39. Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 40/a Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 40/b Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 40/c Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
2547 Sayılı Kanun’un 40/d Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
İdari Görevlere Atama |
---|
Kurul Üyelikleri (Senato, Yönetim Kurulu vb.) |
Rektör ve Rektör Yardımcıları |
Dekan ve Dekan Yardımcıları |
Yüksekokul/Enstitü Müdür ve Yardımcıları |
Bölüm Başkanı |
Anabilim Dalı Başkanı |
Merkez Müdürlükleri |
Emeklilik İşlemleri |
---|
İstifa Müstafi ve Benzeri İşlemler |
---|
İzinler |
---|
Yıllık İzinler |
Hastalık İzinleri |
Mazeret İzinleri |
Aylıksız İzinler |
Vekalet İşlemleri |
---|
Pasaport İşlemleri |
---|
Özlük ve Sicil Dosyaları |
---|
Sicil Raporları |
---|
Mal Bildirimleri |
---|
Arşiv Hizmetleri |
---|
Kimlik İşlemleri |
---|
Şube Müdürlüğü (İdari Personel) |
---|
İdari personel ile ilgili her türlü özlük işlemlerini yapmak. |
Kadrolar |
---|
Kadro İhdası |
Serbest Bırakma |
Dolu Kadroda Derece Değişikliği |
Tutulan Boş Kadroda Unvan ve Derece Değişikliği |
Açıktan Atama İzinleri |
Atamalar |
---|
Açıktan Atama |
Kurum Dışından Naklen Atamalar |
Memuriyetten Ayrılanların Yeniden Atanması |
Kurum İçi Naklen Atamalar (Birim ve Unvan Değişiklikleri) |
Farklı Personel Kanununa Tabi Kişilerin Naklen Atanmaları |
4046 Sayılı Kanun Uyarınca Yapılan Atamalar |
3413 Sayılı Kanun Uyarınca Yapılan Atamalar |
Özürlü Personel İstihdamı |
Terfi ve İntibak İşlemleri |
---|
İdari Personelin Derece ve Kademe Terfi |
67. Madde Uygulaması |
Öğrenim Değişikliği Nedeni ile Yapılan İntibak İşlemleri |
Askerlik Hizmetlerini Değerlendirilmesi |
Diğer Sosyal Güvenlik Kurumlarına Tabii Hizmetlerin Değerlendirilmesi |
Asalet Tasdiki İşlemleri |
Hizmet Borçlanması İle İlgili İşlemler |
Görevlendirmeler |
---|
İdari Personelin Yurtiçi ve Yurtdışı Geçici Görevlendirmeleri |
2547 Sayılı Kanun’un 13/b-4 Maddesi Uyarınca Görevlendirmeler |
Emeklilik İşlemleri |
---|
İzinler |
---|
Yıllık İzinler |
Hastalık İzinleri |
Mazeret İzinleri |
Aylıksız İzinler |
Vekalet İşlemleri |
---|
Pasaport İşlemleri |
---|
Özlük ve Sicil Dosyaları |
---|
Sicil Raporları |
---|
Mal Bildirimleri |
---|
Arşiv Hizmetleri |
---|
Kimlik İşlemleri |
---|
Faaliyet Raporları |
---|
2016 Faaliyet Raporu |
2017 Faaliyet Raporu |
2018 Faaliyet Raporu |
2019 Faaliyet Raporu |
2020 Faaliyet Raporu |
2021 Faaliyet Raporu |
2022 Faaliyet Raporu |
2024 Hizmet İçi Eğitimler |
---|
Etkili Word Kullanımı |
Etkili Excel Kullanımı |
Etkili Powerpoint Kullanımı |
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
Mekteb-i Tıbbiyye-i Şahane Külliyesi, Tıbbiye Cad. No:38 Selimiye, Üsküdar
0 (216) 777 8 777 / 1406
0 (216) 418 96 20
personel@sbu.edu.tr
GÜLHANE PERSONEL İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Emrah Mah. 06018 Etlik/Keçiören/ANKARA
0 (312) 567 15 00
0 (312) 304 63 90
personel@sbu.edu.tr